سفر به بوشهر با خرید بلیط بوشهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : چهار شنبه 23 مهر 1399
بازدید : 61
نویسنده : علی احمدی

بندر بوشهر مرکز استان بوشهر است که در حاشیه خلیج فارس واقع شده و آب و هوایی گرم و شرجی دارد. شهر بوشهر از شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس منتهی می‌شود. بوشهر با داشتن ذخایر نفتی و گازی فراوان، به عنوان قطب انرژی ایران شناخته می‌شود. علاوه بر نیروگاه هسته‌ای بوشهر، وجود صنعت کشتی سازی و صادرات در این شهر بسیار رونق دارد. بوشهر علاوه بر داشتن مردمی خونگرم که با زبان شیرین بوشهری صحبت می‌کنند، جاذبه‌های گردشگری تاریخی فراوانی دارد که شما را ترغیب می‌کند تا به این شهر سفر کنید.

بندر بوشهر بندری بکر و دست نخورده است که همین جغرافیای طبیعی، آن را به بندری بی مثال و بی‌همتا تبدیل کرده است. زلالی آ‌ب‌های بندر بوشهر و زیبایی اقلیم آن در کنار نخل‌های سر به فلک کشیده و جزر و مد پر طنین و دلنوازش چشمان هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. سواحل ماسه‌ای و نخلستان‌های بوشهر که محلی‌ها به آن «نخیلات» می‌گویند از دیگر جاذبه‌های مهم گردشگری و توریستی این شهر می‌باشند که در جهان منحصر به‌ فرد هستند.

این شهر با خرماهای درجه یک، صید ماهی، خاویار و مروارید‌، صادرات و واردات دریایی، کشتی‌سازی، نیروگاه اتمی، و با بهره‌مندی از بندری قوی، ارزشمندترین منبع درآمد برای کشور ایران می‌باشد.

جاهای دیدنی بوشهر

بوشهر جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید: مدرسه سعادت که با عنوان مادر مدرسه‌های جنوب ایران شناخته می‌شود و قدمت آن به 100 سال پیش برمی‌گردد توسط معمارهای فرانسوی ساخته شده است. کشتی رافائل که به « تایتانیک ایرانی» معروف است، موزه رئیس علی دلواری قهرمان آزادی‌خواه بوشهری که در برابر نیروهای انگلیسی ایستاد، شهر باستانی ریشهر که مربوط به هزاره سوم قبل از میلاد است، قبرستان ارمنی‌ها و بسیاری مکان دیدنی دیگر، همه از جاهای دیدنی بوشهر هستند.

تعدادی از جاهای دیدنی بوشهر به قرار زیر است:

  •   سواحل ماسه‌ای بوشهر
  •   نخلستان‌های سرسبز
  •   شهر باستانی ریشهر
  •   عمارت ملک
  •   عمارت روغنی
  •   عمارت قدیم شهرداری
  •   موزه تجارت دریایی خلیج فارس
  •   مدرسه تاریخی سعادت

بلیط هواپیما بوشهر

برای رزرو بلیط هواپیما بوشهر، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط بوشهر شما فقط ۱ ساعت و سی و پنج دقیقه با شهر و بندر زیبای بوشهر فاصله دارید.

در حال حاضر هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی قشم ایر و هواپیمایی زاگرس در مسیر تهران بوشهر مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد بوشهر انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  •   پرواز مشهد بوشهر ایران ایر تور
  •   پرواز اصفهان بوشهر ایران ایر
  •   پرواز کیش بوشهر ایران ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز بوشهر تهران هواپیمایی ایران ایر، بلیط پرواز بوشهر تهران هواپیمایی آسمان، بلیط پرواز بوشهر تهران هواپیمایی قشم ایر و بلیط پرواز بوشهر تهران هواپیمایی زاگرس را از طریق سایت تیک بان با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوشهر

  جستجوی بلیط هواپیما بوشهر

ابتدا از برنامه پروازهای بوشهر اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز بوشهر برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط پروازهای بوشهر

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ بوشهر به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط بوشهر را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های بوشهر

در زمان رزرو و خرید بلیط بوشهر از تیک بان ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای بوشهر که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای بوشهر عبارتند از :

  بلیط ارزان بوشهر

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز داخلی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار تیک بان را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر بوشهر

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه تیک بان بلیط چارتر بوشهر خریداری کنید.





:: برچسب‌ها: بلیط ارزان بوشهر , بلیط لحظه آخری بوشهر , بلیط هواپیما بوشهر , بلیط بوشهر , بلیط چارتر بوشهر , خرید بلیط بوشهر , قیمت بلیط بوشهر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.